Оферта
ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
ВИЗНАЧЕННЯ
Інтернет-магазин KARRI.COM.UA, доступ до якого здійснюється через веб-сайт за адресою в мережі Інтернет https://karri.com.ua (Сайт) або мобільні додатки, що дозволяє Покупцям здійснювати покупки на умовах, викладених в даній оферті та на окремих сторінках (розділах) Сайту.
Адміністратор - ФОП Мамчур К.В., який є власником Сайту та мобільних додатків, встановлює єдині правила розміщення та продажу Товарів в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA".
Покупець - фізична особа, яка досягла 18-річного віку та має повну дієздатність, зареєстрована для цілей придбання Товарів в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA" для особистого некомерційного використання (споживання).
Продавець - адміністратор або інший суб'єкт господарювання, який розміщує пропозицію щодо придбання Товарів в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA". Назва Продавця вказується в документах, що підтверджують факт передачі товару Покупцеві.
Товар - матеріальний об'єкт, запропонований Продавцем для придбання Покупцем, із зазначенням ціни, назви, опису, характеристик та інформації про його доступність.
Пункт видачі - місце видачі/отримання Товару, узгоджене із Замовником.
Розрахунковий документ - товарний чек встановленої форми та змісту, що підтверджує факт продажу товарів, надрукований або заповнений вручну. Надається на вимогу Покупця.
Акція - обмежений за кількістю днів/годин період, протягом якого Продавець пропонує до продажу в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA" певний перелік Товарів на особливих умовах, викладених у даній оферті.
Замовлення - належним чином оформлений і розміщений запит Покупця (заповнені відповідні поля в розділі "Оформлення замовлення"), на продаж та доставку за вказаною Покупцем адресою з обраного переліку Товарів, із зазначенням його кількості, прийнятий Продавцем.
Персональний рахунок - віртуальний рахунок, який використовується для обліку коштів при поверненні Покупцем Товару з метою їх використання для оплати (повної або часткової) замовлених у подальшому Товарів.
Промокод (буквено-цифровий код) - знижка на майбутні покупки, виражена у відсотково-грошовому еквіваленті.
Програма лояльності - програма (передплачений сервіс), учасникам якої надаються, зокрема, особливі умови доставки, повернення Замовлень та інші спеціальні пропозиції.
1. РЕЄСТРАЦІЯ
1.1. Для здійснення покупок в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA" необхідно пройти реєстрацію: заповнити реєстраційну форму, авторизуватись через електронну пошту або одну із зазначених соціальних мереж.
1.2. Зареєструвавшись, Покупець тим самим гарантує, що вказані ним дані (П.І.Б., мобільний телефон, e-mail тощо) є правдивими, а також погоджується на передачу Адміністратору своїх персональних даних, їх обробку, зберігання та використання, в тому числі третіми особами, які залучаються для виконання умов цієї оферти.
2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
2.1. Для оформлення Замовлення Покупець обирає Товар (найменування, кількість, інші активні характеристики) і відправляє заявку Продавцю, натиснувши на кнопку "Оформити замовлення".
2.2. Під час оформлення Замовлення на покупку Покупець гарантує досягнення ним 18-річного віку, наявність повної цивільної правоздатності.
2.3. Оформлюючи та направляючи Замовлення до виконання, Покупець тим самим підтверджує, що:
- він згоден з усіма умовами, викладеними в даній Публічній оферті, і беззастережно їх приймає;
- він ознайомлений з інформацією про Товар, наявність (відсутність) преференцій, знижок, особливих умов оплати та/або доставки тощо, отримав її в обсязі, достатньому для здійснення покупки;
- усі дії, які він здійснюватиме, не суперечитимуть умовам цієї Публічної оферти;
- Товар замовляється (придбається) ним добросовісно, для цілей особистого (некомерційного) використання
2.4. Після отримання Замовлення від Покупця Адміністратор здійснює його обробку та надсилає підтвердження на електронну пошту: номер замовлення, найменування замовлених товарів, їхню ціну, кількість, суму замовлення, особливості доставки, оплати або на номер мобільного телефону: номер замовлення та суму замовлення.
2.5. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем укладеним після отримання Покупцем електронного повідомлення на адресу електронної пошти, вказану під час реєстрації, з підтвердженням факту прийняття Замовлення.
2.6. Продавець має право відхилити Замовлення у разі несплати товару Замовником протягом 3-х днів або фактичної відсутності Товару на складі. У такому разі права і обов'язки Сторін, пов'язані з продажем, доставкою та передачею замовленого Товару Покупцеві й оплатою його Продавцю, передбачені цією офертою, припиняються, а вартість Товару, оплачена Покупцем, повертається.
2.7. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про Товар якомога точніше. Однак через технічні причини не виключені ситуації, коли інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію про Товари в будь-який час.
2.8. Враховуючи специфіку візуального відображення різних Товарів на Сайті, екрані монітора (екрані мобільного пристрою), деякі товари, пакування та кольори можуть відрізнятися від реальних зразків.
2.9. У разі виявлення суттєвих неточностей в описі замовленого Покупцем Товару, Продавець зобов’язаний повідомити Покупця про виявлені неточності та самостійно відмовитися від виконання або надати Покупцеві можливість відмовитися від Замовлення.
2.10. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв'язуватися співробітник інтернет-магазину "KARRI.COM.UA", який уточнює деталі Замовлення, час, умови доставки та оплати. У разі неполучення (неможливості отримання) підтвердження від Покупця або отримання недостовірної інформації щодо оплати, способу доставки, Продавець має право скасувати таке Замовлення.
2.12. Інтернет-магазин "KARRI.COM.UA" може проводити різні маркетингові заходи, за умовами яких зареєстрованим Покупцям надаються знижки, промокоди, інші спеціальні пропозиції. Правила проведення та участі в таких заходах розміщуються на Сайті окремо.
3. ПРОПОЗИЦІЯ ТОВАРІВ У АКЦІЯХ
3.1. Придбання Товарів, запропонованих у рамках Акцій, регулюється положеннями цієї Публічної оферти, з урахуванням наступного:
- Умови, на яких Товари пропонуються до придбання в рамках Акцій, діють протягом обмеженого проміжку часу: від кількох годин до кількох днів;
- Термін доставки Товару, замовленого Покупцем у рамках Акції, обчислюється з моменту її завершення та становить приблизно 5 - 8 календарних днів.
3.2. Акції не є маркетинговими заходами.
4. ЦІНА І УМОВИ ОПЛАТИ ТОВАРУ
4.1. Ціна Товару вказується в українській гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця та не включає вартість доставки.
4.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни запропонованих до придбання Товарів. Зміна ціни не допускається після того, як Замовлення було прийняте Продавцем, а Покупець отримав повідомлення, що підтверджує прийняття Замовлення.
4.3. Покупець може здійснити оплату замовленого Товару:
- банківською карткою Visa або MasterCard після оформлення Замовлення або після його прибуття у відділення кур'єрської доставки;
- переказом коштів безпосередньо перед отриманням Товару, на банківський рахунок Продавця, самостійно або через уповноважену особу;
- готівкою в терміналах, призначених для переказу грошових платежів;
- кошти з Персонального рахунку/Бонуси з урахуванням умов і обмежень, викладених у розділах "Персональний рахунок" та "Бонуси".
4.4. У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, наданими йому як споживачу законодавством та умовами цієї Публічної оферти (замовлення товарів у обсягах, що перевищують розумні потреби споживача, одночасне замовлення партії товарів (один артикул, різна кількість/упаковка тощо), відсоток скасувань, відмов і повернень, що перевищує розумний), Продавець має право обмежити Покупця у способах оплати товару і вимагати виключно передоплати при оформленні Замовлень.
4.5. Товар, на момент його передачі, повинен бути повністю оплачений Покупцем.
5. ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ
5.1. Доставка здійснюється по всій території України, за винятком окупованих районів Луганської, Донецької областей та АР Крим.
5.2. Доставка Товарів Покупцю здійснюється кур'єрською службою доставки "Нова пошта" або "Укрпошта".
5.3. Під час оформлення Замовлення Покупець може самостійно обрати вид доставки - отримання у відділенні служби доставки "Нова пошта" або "Укрпошта".
5.4. З метою забезпечення оптимальних умов доставки Адміністратор автоматизовано формує Замовлення, аналізуючи кількість Товарів, доданих Покупцем у кошик, їхні види, категорії, вартість, габарити та інші характеристики.
5.5. Кількість і вартість сформованих Замовлень відображається під час завершення оформлення/підтвердження Покупцем покупки Товарів.
5.6. Вартість доставки Замовлення визначається відповідно до тарифів служби доставки "Нова пошта" або "Укрпошта", з урахуванням того, чи є Покупець учасником тієї чи іншої Програми лояльності.
5.7. Покупець оплачує вартість доставки Замовлення як окремої, додаткової послуги безпосередньо службі доставки "Нова пошта" або "Укрпошта". Послуга доставки вважається наданою в момент отримання Замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки Замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає Товар і йому повертається раніше сплачена вартість Товару відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів".
5.8. Доставка Замовлення здійснюється обраним Покупцем способом, орієнтовно в термін від 1 до 8 календарних днів з моменту його оформлення.
5.9. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання зазначених ним орієнтовних термінів доставки. Затримки доставки можливі внаслідок непередбачених обставин, які знаходяться поза контролем Продавця. Продавець, у разі виникнення таких обставин, інформує Покупця та погоджує нові умови доставки електронною поштою або телефоном.
5.10. Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент його фактичної передачі Покупцю під розпис під час отримання Товару у відділенні кур'єрської служби. Для отримання Замовлення у відділенні кур'єрської служби Покупцю необхідно пред'явити документ, що посвідчує особу.
5.11. Право власності на Товар і пов'язані з ним ризики переходять від Продавця до Покупця в момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар є підпис Покупця у товарному чеку, виданому Продавцем, у квитанції, виданій службою доставки або кур'єром.
5.12. Покупець має право порушити цілісність упаковки Товару, а також розпорядитися Товаром іншим способом на власний розсуд, враховуючи встановлені Публічною офертою обмеження, тільки після його повної оплати. Це положення не позбавляє Покупця прав, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів" щодо повернення Товару належної та неналежної якості.
5.13. Учасникам програм лояльності пропонуються особливі умови доставки, знижки на Товар тощо, розміщені на Сайті у відповідних розділах.
6. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ
6.1. За умови дотримання вимог щодо належного зберігання, застосування та експлуатації Товару, Продавець гарантує високу якість Товару протягом гарантійного строку. Гарантійний строк на Товар становить 14 календарних днів, якщо інше не встановлено виробником та/або законодавством.
6.2. Гарантійний строк обчислюється з моменту передачі Товару Покупцеві, що вказується у відповідному документі.
7. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
7.1. У разі, якщо Товар не відповідає очікуванням Покупця, він має право повернути Товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання за умови дотримання вимог, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів".
7.2. Не підлягають поверненню Товари належної якості, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19.03.94р. № 172.
7.3. Повернення Товару здійснюється шляхом відправлення його на адресу, вказану у бланку повернення, на ім'я Продавця.
7.4. Покупець повинен заповнити заяву на повернення (бланк повернення), вказавши найменування та кількість поверненого Товару, причини повернення, спосіб повернення грошей, а також упакувати Товар: покласти назад у коробку або пакет і вкласти в нього заяву.
7.5. Повернений Товар повинен мати товарний вигляд, не мати слідів пошкодження, використання, експлуатації, дефектів, а також повинна бути збережена упаковка.
7.6. При поверненні Товару, що поставляється в індивідуальній упаковці (упаковці виробника), необхідно додатково упакувати Товар, зберігаючи вигляд Товару в індивідуальній упаковці. Продавець має право відмовити у прийнятті поверненого Товару, якщо він був запакований неналежним чином, через що залишилися сліди та/або пошкодження.
7.7. У разі ненадання будь-якого з зазначених документів або інформації, Продавець не зобов'язаний приймати Товар і виконувати вимоги Покупця щодо повернення. У таких випадках Продавець не зобов'язаний надсилати отриманий як повернення Товар назад Покупцю і оплачувати його зворотню відправку.
7.8. Продавець має право не приймати Товар, якщо він відправлений післяплатою.
8. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
8.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом гарантійного терміну в порядку та у строки, встановлені законодавством та/або зазначені Продавцем/Виробником під час надання інформації про Товар, а також у супровідних документах до Товару.
8.2. У разі виявлення протягом гарантійного терміну недоліків (суттєвих недоліків) повернутого Товару, що виникли з вини виробника Товару або через його фальсифікацію, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Продавець, у порядку та у строки, встановлені законодавством, та з урахуванням обов'язкових для Сторін умов цієї Публічної оферти, повертає Покупцю сплачену за Товар суму.
8.3. Вимоги Покупця мають бути пред'явлені шляхом направлення письмової заяви за адресою:
8.4. Якщо разом із Товаром Покупцю було надано технічний паспорт, гарантійний талон або інший документ, вимоги Покупця розглядаються Продавцем лише за умови надання зазначених документів.
8.5. Продавець має право відмовити у прийнятті Товару, відправленого Покупцем без надання вищезазначених документів, а також не розглядати заяву Покупця до усунення ним допущених недоліків. У разі неусунення Покупцем недоліків протягом 1 місяця, зобов'язання Продавця щодо забезпечення збереження такого Товару припиняються, і він має право розпорядитися Товаром на власний розсуд. Продавець не зобов'язаний здійснювати зворотне відправлення Товару, заява на який оформлена неналежним чином.
8.6. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил використання Товару, умов його зберігання або умов повернення.
8.7. Вимоги Покупця мають бути розглянуті протягом 14 робочих днів з моменту їх отримання.
9. ПОВЕРНЕННЯ ВАРТОСТІ ПОВЕРНУТОГО ТОВАРУ
9.1. Гроші повертаються Покупцеві після отримання Товару і обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем заяви на повернення.
9.2. Гроші можуть бути повернені Покупцеві одним із зазначених нижче способів: - на банківську картку, що належить Покупцеві; - на Персональний рахунок; - поштовим переказом.
9.3. Термін повернення грошей залежить від обраного способу (від кількох годин до 3 банківських днів — при поверненні на картку або Персональний рахунок; і протягом 15-ти банківських днів при поверненні поштовим переказом).
9.4. Термін повернення грошей за проблемними поверненнями (невідповідність замовленому на Сайті, пошкодження тощо) може відрізнятися від зазначеного вище (на термін з’ясування Продавцем причин пошкодження, підтвердження невідповідності тощо).
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. Усі правила та умови здійснення/виконання окремих дій/операцій, розміщені у відповідних розділах Сайту, є невід'ємними частинами (додатками) цієї Публічної оферти, що встановлюють взаємні права та обов'язки Сторін. Продаж Товару також регулюється Законами України "Про електронну комерцію", "Про захист прав споживачів", "Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями" та іншими законодавчими актами в частині, що не суперечить специфіці електронної комерції.
10.2. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цієї Публічної оферти та/або Додатків. Зміни до Публічної оферти набирають чинності після їх публікації і застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленого після їх публікації.
10.3. Продавець та Покупець підтримують зв'язок за допомогою електронної пошти, телефонного зв'язку (SMS, MMS), Telegram, Viber, мобільних додатків, оголошень та/або сповіщень. Покупець погоджується, що всі сповіщення, дані або інша інформація, надані в електронному вигляді, мають юридичну силу і прирівнюються до документів, складених у письмовій формі.
10.4. Якщо Покупець бажає відмовитися від отримання інформаційних розсилок від інтернет-магазину "KARRI.COM.UA", він має звернутися до служби підтримки. Запит буде виконано протягом доби з моменту прийняття запиту.
10.5. Якщо Покупець з будь-якої причини бажає припинити покупки в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA" та видалити свій профіль, йому необхідно звернутися з цим питанням до служби підтримки.
10.6. У разі порушення цієї Публічної оферти та замовлення Товару для комерційної (підприємницької) діяльності (подальшого продажу) на умовах, що надаються Покупцям інтернет-магазином "KARRI.COM.UA" як кінцевим споживачам, Покупець має відшкодувати Продавцеві збитки, пов'язані з таким порушенням.
10.7. Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти та купувати Товари), звертатися з відповідними заявами до правоохоронних органів та передавати їм дані такого Покупця у разі, якщо будь-які дії Покупця, на думку Адміністратора, мають ознаки зловживання, шахрайства та/або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців та/або третіх осіб.