ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
ВИЗНАЧЕННЯ
Інтернет-магазин KARRI.COM.UA, доступ до якого здійснюється через web- сайт, що має адресу в мережі Інтернет https ://karri.com.ua (Сайт) або мобільні застосування, що дозволяє Покупцям здійснювати покупки на умовах, викладених в цій оферті і на окремих сторінках (розділах) Сайту.
Адміністратор - ФОП Безрукавий А.С., що є власником Сайту і мобільних застосувань, встановлює єдині правила розміщення і продажу Товарів в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA"
Покупець - фізична особа, що досягла 18-річного віку і має повну дієздатність, зареєструвалося для цілей придбання Товарів в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA" для особистого некомерційного використання (споживання).
Продавець - адміністратор або інший суб'єкт господарювання, що розміщує пропозицію з придбання Товарів в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA". Назва Продавця вказується в документах, що підтверджують факт передачі товару Покупцеві.
Товар - матеріальний об'єкт, пропонований Продавцем для придбання Прокупателем, з вказівкою ціни, назви, опису, характеристик і інформації про його доступність.
Пункт видачі - місце видачі/отримання Товару погоджене із Замовником.
Розрахунковий документ - товарний чек встановленої форми і змісту, який підтверджує факт продажу товарів, роздрукований або заповнений вручну. Надається на вимогу Покупця.
Акція - обмежений кількістю днів/годинника період, впродовж якого Продавець пропонує до продажу в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA" певний перелік Товарів на особливих умовах, викладених в цій оферті.
Замовлення - відповідним чином оформлений і розміщений запит Покупця (заповнені відповідні поля в розділі "Оформлення замовлення"), на продаж і доставку за вказаною Покупцем адресою з вибраного переліку Товару, з вказівкою його кількості, прийнятий Продавцем.
Персональний рахунок - віртуальний рахунок, який використовується для обліку засобів при поверненні Покупцем Товару з метою їх використання для оплати (повною або частковою) замовлених надалі Товарів.
Промокод (буквено-цифровий код) - знижка на майбутні покупки, виражена в процентно-грошовому еквіваленті.
Програма лояльності - програма (передоплачений сервіс), учасникам якої надаються, зокрема, особливі умови доставки, повернення Замовлень і інші спеціальні пропозиції.
1. РЕЄСТРАЦІЯ
1.1. Для того, щоб здійснювати покупки в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA", необхідно пройти реєстрацію: заповнити реєстраційну форму, авторизуватися через електронну пошту або одну з вказаних соціальних мереж.
1.2. Зареєструвавшись, Покупець тим самим гарантує, що вказані їм дані (Ф.И.О., мобільний телефон, e - mail і ін.) є правдивими, а також погоджується на передачу Адміністраторові своїх персональних даних, їх обробку, зберігання і використання, у тому числі третіми особами, які притягуються для виконання умов цієї оферти.
2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
2.1. Для оформлення Замовлення Покупець вибирає Товар (найменування, кількість, інші активні характеристики) і відправляє заявку Продавцеві, натиснувши на кнопку "Оформити замовлення".
2.2. При оформленні Замовлення на купівлю Покупець гарантує досягнення їм 18-річного віку, наявність повної цивільної правосуб'єктності.
2.3. Оформляючи і направляючи Замовлення до виконання, Покупець тим самим підтверджує, що:
- він згоден з усіма умовами, викладеними в цій Публічній оферті, і беззастережно їх приймає;
- він ознайомився з інформацією про Товар, наявності (відсутності) преференцій, знижок, особливих умов оплати і/або доставки і ін., отримав її в об'ємі, достатньому для здійснення купівлі;
- усі дії, які їм будуть здійснені, не суперечитимуть умовам цієї Публічної оферти;
- Товар замовляється (отримується) їм сумлінно, для цілей особистого (некомерційного) використання
2.4. Після отримання Замовлення від Покупця Адміністратор здійснює його обробку і направляє підтвердження на електронну пошту: номер замовлення, найменування замовлених товарів, їх ціну, кількість, суму замовлення, особливості доставки, оплати або на номер мобільного телефону : номер замовлення і суму замовлення.
2.5. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем ув'язненим, після отримання Покупцем електронного повідомлення на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, з підтвердженням факту прийняття Замовлення.
2.6. Продавець має право відхилити Замовлення у разі неоплати товару Замовником впродовж 3-х днів або фактичної відсутності Товару на складі. У такому разі права і обов'язки Сторін, пов'язані з продажем, доставкою і передачею замовленого Товару Покупцеві і оплатою його Продавцеві передбачені цією офертою, припиняються, а вартість Товару, сплачена Покупцем, повертається.
2.7. Продавець додає максимум зусиль для надання інформації про Товар як можна точніше. Проте в силу технічних причин не виключені ситуації, при яких інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію про Товари у будь-який час.
2.8. Зважаючи на специфіку візуального відображення різних Товарів на Сайті, екрані монітора (екрані мобільного пристрою), деякі товари, упаковка і кольори можуть відрізнятися від реальних зразків.
2.9. У разі виявлення істотних неточностей в описі замовленого Покупцем Товару, Продавець зобов'язаний повідомити Покупця про виявлені неточності і самостійно відмовитися від виконання або надати Покупцеві можливість відмовитися від Замовлення.
2.10. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв'язуватися співробітник інтернет-магазину "KARRI.COM.UA", який уточнює деталі Замовлення, час, умови доставки і оплати. У разі неотримання (неможливості отримання) підтвердження від Покупця або отримання недостовірної інформації по оплаті, способу доставки Продавець має право відмінити таке Замовлення.
2.12. інтернет-магазин "KARRI.COM.UA" може проводити різні маркетингові заходи, за умовами яких зареєстрованим Покупцям надаються знижки, промокоды, інші спеціальні пропозиції. Правила проведення і участі в таких заходах розміщуються на Сайті окремо.
3. ПРОПОЗИЦІЯ ТОВАРІВ В АКЦІЯХ
3.1. Придбання Товарів, які пропонуються в рамках Акцій, регулюється положеннями цієї Публічної оферти, з урахуванням наступного:
- Умови, на яких Товари пропонуються до придбання в рамках Акцій, діють протягом обмеженого проміжку часу: від кількох годин до кількох днів;
- Строк доставки Товару, замовленого Покупцем у рамках Акції, обчислюється з моменту її завершення та складає орієнтовно 5 - 8 календарних днів..
3.2. Акції не є маркетинговими заходами.
4. ЦІНА ТА УМОВИ ОПЛАТИ ТОВАРУ
4.1. Ціна Товару вказується в українській гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця та не включає вартість доставки.
4.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни запропонованих для придбання Товарів. Зміна ціни не допускається після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Покупець отримав повідомлення, що підтверджує прийняття Замовлення.
4.3. Покупець може здійснити оплату замовленого Товару:
- банківською карткою Visa або MasterCard після оформлення Замовлення або після його прибуття у відділення кур'єрської доставки;
- перерахуванням коштів безпосередньо перед отриманням Товару, на банківський рахунок Продавця, самостійно чи через уповноважену особу;
- готівкою у терміналах, призначених для переказу грошових платежів;
- засобами з Персонального рахунку/Бонусами з урахуванням умов та обмежень, викладених у розділах "Персональний рахунок" та "Бонуси".
4.4. У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, наданими йому як споживачеві законодавством та умовами даної Публічної оферти (замовлення товарів в обсягах, що перевищують розумні потреби споживача, одночасне замовлення партії товарів (один артикул, різна кількість/упаковка та ін.), відсоток скасування, відмов і повернень, що перевищує розумний), Продавець має право обмежити Покупця у способах оплати товару та вимагати виключно передоплати в момент оформлення Замовлень.
4.5. Товар, на момент його передачі, має бути повністю оплачений Покупцем.
5. ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ
5.1. Доставка здійснюється по всій території України за винятком окупованих районів Луганської, Донецької областей та АР Крим.
5.2. Доставка Товарів Покупцю здійснюється кур'єрською службою доставки "Нова пошта" або "Укрпошта".
5.3. При оформленні Замовлення Покупець може самостійно вибрати вид доставки – отримання у відділенні служби доставки "Нова пошта" або "Укрпошта".
5.4. З метою забезпечення оптимальних умов доставки Адміністратор автоматизовано формує Замовлення, аналізуючи кількість Товарів, доданих Покупцем у кошик, їх види, категорії, вартість, габарити та інші характеристики.
5.5. Кількість та вартість сформованих Замовлень відображається при завершенні оформлення/підтвердження Покупцем Товарів.
5.6. Вартість доставки Замовлення визначається відповідно до тарифів служби доставки "Нова пошта" або "Укрпошта", без урахуванням того, чи є Покупець учасником тієї чи іншої Програми лояльності.
5.7. Покупець оплачує вартість доставки Замовлення як окремої послуги, що надається йому, безпосередньо службі доставки "Нова пошта" або "Укрпошта". Послуга доставки вважається наданою у момент отримання Замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки Замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає Товар та йому повертається раніше сплачена вартість Товару відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів".
5.8. Доставка Замовлення здійснюється обраним Покупцем способом, орієнтовно у строк від 1 до 8 календарних днів з моменту його оформлення.
5.9. Продавець докладає всіх зусиль дотримання зазначених їм орієнтовних термінів доставки. Затримки доставки можливі внаслідок непередбачених обставин, що перебувають поза контролем Продавця. Продавець, у разі виникнення таких обставин, інформує Покупця та погоджує нові умови доставки електронною поштою або телефоном.
5.10. Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент його фактичної передачі Покупцеві під розпис при отриманні Товару у відділення кур'єрської служби. Для отримання Замовлення у відділенні кур'єрської служби Покупцю необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.
5.11. Право власності на Товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця Покупцю у момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар є підпис Покупця у товарному чеку, виданому Продавцем, у квитанції виданою службою доставки або кур'єром.
5.12. Покупець має право порушити цілісність упаковки Товару, а також розпорядитися Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, враховуючи встановлені Публічною офертою обмеження лише після його повної оплати. Це положення не позбавляє Покупця прав, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів" щодо повернення Товару належної та неналежної якості.
5.13. Учасникам програм лояльності пропонуються особливі умови доставки, знижки на Товар і т.п., розміщені на Сайті у відповідних розділах.
6. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ
6.1. За умови дотримання вимог щодо належного зберігання, застосування та експлуатації Товару Продавець гарантує високу якість Товару протягом терміну гарантії. Строк гарантії на Товар складає 14 календарних днів, якщо інше не встановлено виробником та/або законодавством.
6.2. Строк гарантії обчислюється з моменту передачі Товару Покупцеві, який зазначається у відповідному документі.
7. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
7.1. У разі, якщо Товар не відповідає очікуванням Покупця, він має право повернути Товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання за умови дотримання умов, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів".
7.2. Не підлягають поверненню Товари належної якості відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19.03.94 р. № 172.
7.3. Повернення Товару здійснюється шляхом відправки його за адресою, вказаною у бланку повернення, на ім'я Продавця.
7.4. Покупець зобов'язаний заповнити заяву на повернення (бланк повернення), вказавши найменування та кількість товару, що повертається, об'єктивних причин повернення, способу повернення грошей, а також упаковати Товар: покласти назад у коробку або пакет і вкласти в нього заяву.
7.5. Товар повинен мати товарний вигляд не мати слідів пошкодження, використання, експлуатації, дефектів, повинна бути збережена упаковка.
7.6. При поверненні (надсилання за допомогою служби доставки) Товару, що постачається в індивідуальній упаковці (упаковці виробника), необхідно упаковати такий Товар додатково, зберігши вигляд Товару в індивідуальній упаковці. Продавець має право відмовити в прийомі товару, що повертається, якщо він був запакований неналежним чином, внаслідок чого на ньому (на індивідуальній упаковці) залишилися сліди та/або пошкодження (в т.ч. що виникають при його транспортуванні (подряпини, пом'ятості, нанесення маркування, додаткова) фіксація скотчем вантажу та/або супровідних документів та ін.) - як Товар, товарний вигляд якого не збережений Покупцем.
7.7. У разі не надання будь-якого із зазначених у п.8.4. документів, даних чи іншої інформації, Продавець не зобов'язаний приймати Товар та виконувати вимоги Покупця, пов'язані з поверненням Товару. У таких випадках Продавець не зобов'язаний пересилати отриманий як повернення Товар назад Покупцю та платити за його зворотне відправлення.
7.8. Продавець має право не приймати Товар, якщо його надіслано післяплатою.
8. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
8.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом гарантійного строку в порядку та у строки, встановлені законодавством, та/або зазначені Продавцем/Виробником при наданні інформації про Товар, а також у супровідних документах на Товар.
8.2. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків (істотних недоліків) повернутого Товару, які виникли з вини виробника Товару або через його фальсифікацію, підтверджених при необхідності висновком експертизи, Продавець, у порядку та в строки, встановлені законодавством, та з урахуванням обов'язкових для Сторон умов цієї Публічної оферти, повертає Покупцеві сплачену за Товар грошову суму.
8.3. Вимоги Покупця мають бути пред'явлені шляхом надсилання письмової заяви на адресу:
8.4. Якщо разом із Товаром Покупцеві було надано технічний паспорт, гарантійний талон або інший документ, вимоги Покупця розглядаються Продавцем лише за умови надання зазначених документів.
8.5. Продавець має право відмовитися від прийому Товару, надісланого Покупцем без надання зазначених документів, а також не розглядати заяву Покупця до усунення допущених ним недоліків. У разі не усунення Покупцем недоліків протягом 1 місяця зобов'язання Продавця щодо забезпечення безпеки такого Товару припиняються, і він має право розпорядитися Товаром на власний розсуд. Продавець не зобов'язаний здійснювати зворотне відправлення Товару, заява за яким оформлена неналежним чином.
8.6. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування Товаром, умовами його зберігання або умовами повернення.
8.7. Вимоги Покупця мають бути розглянуті протягом 14 робочих днів із моменту їх отримання.
9. ПОВЕРНЕННЯ ВАРТІСТЬ ПОВЕРНЕНОГО ТОВАРУ
9.1. Гроші повертаються Покупцю після отримання Товару та обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем заяви на повернення.
9.2. Гроші можуть бути повернуті Покупцю одним із наведених нижче способів: - на банківську картку, що належить Покупцю; - на Персональний рахунок; - Поштовим переказом.
9.3. Термін повернення грошей залежить від обраного способу (у строк від кількох годин до 3 банківських днів - при поверненні на картку або Персональний рахунок; і протягом 15 банківських днів при поверненні поштовим переказом.
9.4. Термін повернення грошей з проблемних повернень (невідповідність замовленому на Сайті, пошкодження тощо) може відрізнятися від зазначеного вище (на термін з'ясування Продавцем причин пошкодження, підтвердження невідповідності тощо).
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. Усі правила та умови здійснення/виконання окремих дій/операцій, розміщені у відповідних розділах Сайту, є невід'ємними частинами (додатками) цієї Публічної оферти, що встановлює взаємні права та обов'язки Сторін. Продаж Товару регулюється також Законами України "Про електронну комерцію", "Про захист прав споживачів", "Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями"; та іншими законодавчими актами у частині, що не суперечить специфіці електронної комерції.
10.2. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цієї Публічної оферти та/або Додатків. Зміни до Публічної оферти набувають чинності після їх публікації та застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленого після їх публікації.
10.3. Продавець та Покупець підтримують зв'язок через використання електронної пошти, телефонного зв'язку (SMS, MMS), Telegram, Viber, мобільних додатків, оголошень та/або повідомлень. Покупець погоджується, що всі повідомлення, дані або інша інформація, що надається в електронному вигляді, мають юридичну силу та прирівнюються до документів, складених у письмовій формі.
10.4. Якщо Покупець бажає відмовитись від розсилки інформації від інтернет-магазину "KARRI.COM.UA", він має звернутися до служби підтримки. Запит буде виконано протягом доби з моменту прийняття запиту.
10.5. Якщо Покупець з будь-якої причини бажає припинити покупки в інтернет-магазині "KARRI.COM.UA" та видалити свій профіль, йому необхідно звернутися з цим питанням до служби підтримки.
10.6. У разі порушення даної Публічної оферти та замовлення Товару для комерційної (підприємницької) діяльності (подальшого продажу) на умовах, які надані Покупцям інтернет-магазином "KARRI.COM.UA", як кінцевим споживачам, Покупець повинен відшкодувати Продавцю збитки, пов'язані з таким порушенням .
10.7. Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти та купувати Товари), звертатися з відповідними заявами до правоохоронних органів та передавати їм дані такого Покупця у разі, якщо якісь дії Покупця, на думку Адміністратора, мають ознаки зловживання, шахрайства та /або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців та/або третіх осіб.